La
Vanguardia, octubre 2011
Crítica
Deixa Joan Anton i Corrales
18 de febrer 2011
ARACELI
AIGUAVIVA i el seu darrer disc
La càlida veu d'Araceli Aiguaviva, la primera dama de la bossa
nova a casa nostra, presentà el juliol passat a la barcelonina
sala Luz de Gas el seu darrer treball (el tercer) "DEIXA"
(CD refer. Nòmada 57) en el que hi desgrana catorze temes, gairebé
tots "megaclàssics" d'aquest gènere musical
del que n'és una apassionada i que actua com una vàlbula
des compressora de la seva tasca diària com a jutgessa.
Recordem
que la bossanova és el resultat del mestissatge entre la música
tradicional brasilera i el jazz.
La
maquetació de Deixa ens ofereix en un booklet adjunt, curiosament
editat, les lletres de totes les cançons de l'àlbum. També
s'hi explicita la dedicatòria de la cantant a la memòria
del seu difunt espós, l'escriptor Josep M. Huertas i Clavería.
Se'ns
fa molt difícil destacar qualsevol dels estàndards del
gènere gravats en aquest disc i que van del O pato al Agua de
beber. Impecabel, amb correcció acadèmica guarnida amb
bonics cromatismes d'interpretació que fan els músics
del combo acompanyant de la cantant: JAUME VILASECA (piano, teclats
i arranjaments), RAMON DÍAS (bateria), JOSEP M. "CURRO"
GÁLVEZ (contrabaix), JEPPE RASMUSSEN (saxos tenor i soprà),
DANILO PINHEIRO (veu, guitarra espanyola i elèctrica), PAULINHO
LEMOS (guitarra espanyola i veu). Invitat especial en Vivo Sonhando
i So tinha de ser come voce WILLIAM NUNES (percussió).
Amb
apunts extrets del nostre -malauradament- incomplert arxiu intentarem
sintetitzar la trajectòria d'aquesta cantant catalana.
Fa
una colla d'anys que és habitual la seva particiàció
en els cicles "JAZZ A L'HIVERNACLE" del Parc de la Ciutadella
de Barcelona.
Han
passat deu anys des del seu debut discogràfic amb el CD Aiguaviva
(segell: Satchmo/0011j) amb el que va animar el panorama del jazz vocal
femení al nostre país, afegint-se a tres veus de cita
obligada: Laura Simó, Carme Canela i Txell Sust. Pel juny del
mateix any 2000 actuà a la Nova Cova del Drac de Barcelona. L'any
següent registrem intervencions televisives (el febrer al programa
ÀGORA del canal 33 i el juny a LA COLUMNA de Júlia Otero,
a TV3). Al juliol fa un concert a la Casa de Cultura de Girona, on torna
el mateix 2002 a l'acreditat Sunset Club gironí. Pel setembre
ho fa al restaurant El Mirallet de Granollers.
El
febrer de 2003 oficià al temple de la JAZZ CAVA DE TERRASSA aconseguint
un cobejat desig. També participa activament en grups de veus
femenines cantant a capel·la (MUS DE VEUS I CODA). El 28 de gener
del 2006 torna a la Cava Terrassenca per a presentar el seu segon disc,
dedicat integrament a musicar poemes inspirats en paisatges i protagonistes
del jazz com Coltrane, Parker o Tatum: Aiguaviva canta Margarit -El
ritme de les paraules; jazz de poeta (segell: Satchmo Jazz Records).
Deixa
és possiblement el treball més arriscat d'Araceli Aiguaviva,
cosa que no impedeix considerar-lo una veritable delikatessen. Parafrasejant
la dita afirmem que Barcelona és bona si la bossa (nova) de l'Aiguaviva
sona.
Crítica
Deixa José Manuel Pérez Rey
14 de febrer 2011
Aparte
de ejercer como Magistrada Juez en Barcelona (con algo hay que ganarse
la vida, pues está claro que el jazz no da para ello
) Araceli
Aiguaviva es una de las voces más destacadas del jazz que ahora
mismo se hace en Cataluña. Los más sagaces saben que Aiguaviva
es parte del grupo vocal Divadams.
Este es el tercer disco de esta mujer, tras su debut, en el que interpretaba
grandes standars del jazz, y después de un segundo disco donde
puso voz y música a los poemas de Joan Margarit; ahora entra
de lleno en el mundo de la bossa nova. La portada del disco no deja
dudas Bossa nova-jazz-Brasil, y esto es lo que ofrece. Así
que el que avisa no es traidor.
Araceli
Aiguaviva Deixa
El
repertorio lo integran temas firmados por Tom Jobim que es quien
firma el mayor número-, Baden Powell, Vinicius de Moraes, João
Gilberto o Roberto Menescal, entre otros. Y entre las canciones elegidas
están temas imperecederos como Agua de Beber, Samba
de Bençao o Vivo Sonhando.
Si Jobim le decía a Sinatra para desesperación de este,
que más despacio y más lento cuando grabaron
juntos; aquí Aiguaviva y su grupo han optado por todo lo contrario;
rapidez, dinamismo y energía decidida es lo que, salvo en un
par de ocasiones, domina en el disco.
Si se es admirador de la bossa nova y del jazz es muy difícil
que este trabajo deje indiferente.
José
Manuel Pérez Rey
Crítica
Deixa Alfredo Lorenzo
14 de febrer 2011
Deixa
Artista/Autor:
ARACELI AIGUAVIVA*
Sello: Independiente , 2010
Estilo: voz Jazz / Bossa nova
Info:
Araceli Aiguaviva (voz)
Jaume Vilaseca (piano, teclados, arreglos), Josep Mª Curro
Galvez (contrabajo, bajo eléctrico), Ramon Díaz (batería)
Participación
especial de: Jeppe Rasmussen (saxo tenor, saxo soprano), Danilo Pinheiro
(voz, guitarras), Paulinho Lêmos (guitarra acústica, voz),
William Nunes (percusión).
3º
disco de la cantante catalana de jazz (Barcelona, 1948) (fuera del mundillo
musical, Iltma. Sra. D.ª Araceli Aiguaviva Baulies, Magistrada
Juez del Juzgado de lo Penal 17 de Barcelona).
Acompañada por su grupo habitual liderado por el pianista Jaume
Vilaseca, y con excelentes contribuciones del saxofonista danés
Jeppe Rasmussen y del cantautor brasileño afincado en Barcelona
Paulinho Lêmos, la magistrada-cantante da continuidad a su pasión
artística improvisando con valentía (en Portugués),
energía, delicadeza y mucho mucho swing sobre un repertorio irreprochable
de clásicos de la Bossa Nova y de la MPB (estilos hacia los que
muestra especial inclinación, desde el inicio de su trayectoria
artística, allá por 1994).
Crítica
b-ritmos.com
7 de setembre 2010
b-ritmos.com
17 de septiembre 2010
Candido Querol
Deixa
Discmedi, 2010
En la portada del disco de Araceli Aiguaviva, especifica Bossa nova
y Jazz, así el posible comprador sabe a que atenerse, y la verdad
es que no miente, dentro hay 14 canciones compuestas por músicos
brasileños, Jobim y Vinicius se llevan la palma, pero interpretadas
por músicos de jazz y además arregladas por un gran músico
de jazz, el pianista Jaume Vilaseca. Influencia do Jazz el tema de Carlos
Lyra con los teclados tremendos de Vilaseca y el Scat genial de Aiguaviva
deberían ser claro ejemplo de por donde van los tiros, deliciosa.
Llegir més »
Crítica
Deixa
21 de juliol 2010
LA
VANGUARDIA
julio 2010
ESTEBAN LINÉS
DEIXA
Bossa Nova-Jazz **
Nómada 57
Se ha optado por releer algunos incunables de la bossa nova más
eterna ( Triste, Samba de una nota, Agua de beber, Samba de bençao),
se ha conservado su estructura medular, se le ha llevado al terreno
del jazz y es allí donde la voz de Araceli Aiguaviva certifica
una admirable transmutación epidérmica y sanguínea.
Arropada por habituales como Jaume Vilaseca o Ramón Díaz,
la presencia de acertados colaboradores ( Paulinho Lemos, William Nunes)
confiere un inmejorable plus de cercanía.
B!ritmos,
2010
Diari
Avui, juliol 2010
Catalunya
Ràdio, 2010
Jazz
Butlletí, 2010
Jazz
de tardor, 2010
La
Factoria del Ritmo, agost 2010
El
Públic, 2010
Barcelona
Verda, juliol 2010
LaVanguardia,
juliol 2010
Omnium
cultural, juliol 2010
Trobades,
desembre 2009
Jazz
a la Ciutadella, desembre 2009
Viure
als Pirineus, Juny 2006 J. Anton Corrales
Aquest mes us parlarem dun CD per a sucar-hi pa. Proposem
jazz del millor, FET A CASA NOSTRA. Es tracta dun àlbum
molt apte per a regalar i que evidenciarà el bon gust de qui
així ho faci. El 1977, la càlida veu d'ARACELI AIGUAVIVA
ens delectava a l'Hivernacle del Parc de la Ciutadella de Barcelona
desgranant peces d'Ellington, Monk, Porter, etc. A principis del 2000,
el debut discogràfic daquesta cantant, amb làlbum
"Aiguaviva" del segell lleidetà SATCHMO JAZZ RECORDS,
venia a potenciar el panorama de jazz vocal femení autòcton
(amb valors de referència contrastada com Carme Canela, Laura
Simó i Txell Sust) amb catorze temes combinant blues, bop i un
parell de bossa nova, acompanyada per un bon gust quartet de músics.
ARACELI
AIGUAVIVA ha sabut conjuminar una professió dins la judicatura amb
la seva passió pel jazz vocal, fins a endinsar-se en el camp de l'estil
a capel·la.
Ara,
després de gairebé sis anys del seu primer disc, ens ofereix
el nou CD "El ritme de les paraules", del mateix segell lleidetà.
Es tracta d'un treball dedicat integrament a musicar poemes de JOAN MARGARIT
que aquest, a la vegada, homenatja amb els mateixos a alguns dels grans protagonistes
del jazz com Charlie Parker, Johm Coltrane, Art Tàtum i Billie Holiday.
Elscrèdits
de la contraportada són tota una garantia respecte la banda que
acompanya l'Aiguaviva amb noms de primera com Francesc Capella, Jaume
Vilaseca, Curro Gálvez, Ramón Díaz, Marc Vila,
Victor de Diego, David Pastor, Vicens Solsona i el grup vocal a capel·la
"Musdeveus".
Cuadernos-de
jazz, març-abril 2006
El
Temps, 28/02/2006 Alex Millan
Els poemes jazzístics de Joan Margarit han trobat en Araceli
Aiguaviva la seva traductora al terreny musical. La seva veu càlida
trasllada amb coratge les lletres, acompanyada duna banda dextraordinària
eficàcia.
Serra
dOr, Gener de 2006 Miquel Pujadó
Joan Margarit és un enamorat del jazz. A la seva obra,
no són pas pocs els poemes que parlen daquesta passió.
Per al seu segon àlbum, la cantant Araceli Aiguaviva ha seleccionat
onze daquests poemes (amb títols tan explícits com
"Marxa fúnebre per a Art Tatum", "Charlie Parker",
"Johm Coltrane", "Parker conversa amb la Mort",
"Versos per a la Billie", "Matinada al Monumental"
i "Concert a l'Europa" o tan evocadors com "Remolcadors
entre la boira" -amb ecos de Chet Baker i Charlie Parker-, "Homenatge"
-Clifford Brown hi és l'esmentat "Fill a l'hivern"
i "Tendresa de fons" -sobre la presència i els sorolls
del públic en els vells discos de jazz enregistrats en directe-),
i els ha fet musicar per Francesc Capella, Xevi Garcia, Mercedes Delclòs
i Eli Raspall. Araceli
Aiguaviva, assessorada per Margarit, interpreta els temes amb convicció
i sensibilitat, acompanyada eficaçment per un grup format per
músics tan experimentats com el mateix Capella, el pianista Jaume
Vilaseca, el guitarrista Vicenç Solsona, el bateria Ramon Díaz,
el contrabaixista Josep M. Curro Gálvez i un considerable
etcètera. Entre el jazz modern i el clàssic, l'àlbum
fa alguna escapada cap a la bossa nova, i cal destacar "Tendresa
de fons" i "Concert a l'Europa", cançons acompanyades
només per a unes percussions i pel quartet vocal Musdeveus.-
La
Vanguardia, 30/01/2006 Karles Torra
La inexistencia de una tradición poética asociada
al jazz es uno de los agujeros negros de nuestra cultura y se agradecen
iniciativas como la de Araceli Aiguaviva, que ha consagrado por entero
su último disco (El ritme de les paraules) a los textos de Joan
Margarit. Hablamos de un repertorio de once temas, que han sido musicados
por valores emergentes: Francesc Capella, Eli Raspall, Xevi García
o Martí Ventura."Aunque padecía un fuerte resfriado,
la valiente cantante barcelonesa no quiso posponer la presentación
de su nuevo material en la Nova Jazz Cava de Terrassa. A su grupo habitual
(excepción hecha del saxofonista danés Yepe) también
se sumó el poeta Joan MArgarit para introducir algunos de los
poemas. Entre ellos, una sensacional Marxa fúnebre per a Art
Tatum, un tierno y palpitante Charlie Parker o un lúcido Homenatge,
perfilado alrededor de la figura de Clifford Brown y que el poeta aprovechó
para dedicar al gran trompetista egarense Josep Maria Farràs."Sin
entrar en otras lindezas interpretativas, dados los condicionantes,
no es menos cierto que Araceli Aiguaviva realizó un notable trabajo
a la hora de ajustar las inflexiones jazzísticas a la lengua
de Ramon Llull. Lo hizo con mucha naturalidad y frescura, sin que se
perdiese ni una palabra y sin dejar ningún cabo suelto. Todo
en la voz de Aiguaviva fue jazz clar i català.
El Punt,
28/01/2006 G. Vidal
El
Periódico, 27/28/29 de gener de 2006 Roger Roca
Lidil·li entre músics de jazz i poetes, com
testifiquen el maridatge entre els grans de la generació del
be bop o la fascinació que Jean Cocteau sentia pel swing, ve
de molt lluny. La cantant Araceli Aiguaviva tanca el cercle amb el seu
segon disc de llarga durada. En el treball, titulat El ritme de les
paraules, Aiguaviva posa música als versos que el poeta Joan
Margarit va dedicar, al seu tron, a John Coltrane, Billie Holiday, Art
Tatum, Lee Konitz i altres immortals del gènere."Un poemari
de temàtica exclusivament jazzística que Aiguaviva estrena
en directe amb la participació de Margarit com a rapsode. Miguel
Poveda, per cert, inclou un poema del mateix Margarit en el seu recent
compacte, Desglaç. Acompanya la cantant el seu grup habitual,
que lidera el pianista Jaume Vilaseca.
El
País, 12/01/2006 Miquel Jurado
Araceli Aiguaviva és una de les nostres cantants de jazz
amb més anys sobre els escenaris. La seva és una tasca
incansable, lúltim fruit de la qual és El ritme
de les paraules. Es tracta dun magnífic treball que ha
fornit a mitges amb el poeta Joan Margarit i en què es basteixen
sòlids ponts que posen en relació el jazz i la poesia
catalana contemporània."Aiguaviva ha escollit 11 poemes
de Margarit, tots ells centrats en el jazz o que tenen essències
tangibles de la música afroamericana, i els ha cantat amb les
partitures que han escrit per a locasió Francesc Capella
(ell és també el pianista i director musical daquesta
producció), Xevi García, Eli Raspall, Martí Ventura
i Mercedes Delclós.
Diari
de Terrassa, gener 2006
Diari
de Terrassa, gener 2006
El
Triangle, gener 2006
El
Triangle, gener 2006
Avui,
27/12/2005 Teresa Vallbona
La cantant de jazz Araceli Aiguaviva, presenta el seu segon disc,
El ritme de les paraules, una posada en música amb ritmes jazzístics
dels poemes de Joan Margarit. Lelecció dels textos no ha
estat feta a latzar, sinó que sha optat pels poemes
que Margarit dedica al jazz i als seus mites i protagonistes. Cada cançó
representa un petit homenatge: Art Tatum, Charlie Parker, John Coltrane
i Clifford Brown són alguns dels grans del gènere representats."Joan
Margarit no només hi ha aportat els seus poemes, sinó
que també va actuar en la presentació del cedé,
un espectacle multidisciplinari en què a la força de la
música de club de jazz shi van sumar el poeta i la projecció
audiovisual, com a representació de tres disciplines que no estan
tan allunyades: Hi ha tres coses que van juntes al segle XX, el
jazz, la poesia i la novel·la negra. El protagonista és
dur, marginat i té una gran dignitat, comenta Margarit
al final del disc.
Diari
de Sabadell,, 22/12/2005
Avui,
14/12/2005 J.M. Hernández Ripoll
Segon disc de la cantant, amb composicions que posen ritme de
jazz a poemes de Joan Margarit. Sota la direcció musical de Francesc
Capella, aquest és un disc recomanable per a orelles delicades.
Avui,
14/12/2005 Pere Pons
Sense estripades ni estirabots, sinó més aviat ancorats
en les arestes clàssiques del jazz modern, poeta, músics
i veu postulen a luníson una proposta plena de lirisme
càlid i suau. Es diria amable per la serenor i lacademicisme
vocal dAraceli Aiguaviva; solvent per lofici i les bones
meneres duna nodrida participació dinstrumentistes
sota les ordres del disciplinat i respectuós Francesc Capella,
però en el fons acaba sent punyent i colpidora gràcies
a la fondària i el retruc de les paraules, lexpressió,
el punt de vista i, fins i tot, la fatalitat que desborden els versos
de Joan Margarit. Aplicant el ritme a les paraules, tal com ho especifica
el disc en el seu enunciat, Araceli Aiguaviva sesforça
per injectar vitalitat, frescor i un cert punt dinnocència
a un imaginari poètic tocat per la mort, la foscor, el misteri,
la duresa, el dolor i lhivern. La feina dels músics sembla
també que busqui reduir la fiblada emocional de cada estrofa.
El resultat daquesta nova trobada entre els poemes de Margarit
i el jazz ens ha concedit un híbrid que beneficia totes dues
parts.
Jaç,
Hivern de 2005 Marc Alzina
Inspirada pel jazz, bona part de la poesia de Joan Margarit és
la que ha motivat la vocalista Araceli Aiguaviva en la confeciió
daquest disc, farcit duns versos desperit bopper que
denoten lapassionament del poeta per una música que lha
atrapat en el més profund.
ABC,
novembre 2005
La
Vanguardia, agost 2005
Revista
del Col·legi d'Arquitectes de Barcelona, gener 2005
Fòrum
2004, 31/08/2004 Redacció
Araceli Aiguaviva és la veu del grup de jazz Aiguaviva
Quartet. La seva veu serena es barreja amb els ritmes del swing, el
blues o les melodies brasileres. Aquesta barcelonina contraresta el
que ella anomena manca destudis musicals amb una veu
i una capacitat dimprovisació i atracció del públic
dignes de ser admirades.
Diari
de Terrassa, 22/02/2003 Pamela Navarrete
[...] formación que encuentra muchas de sus grandes bazas
en los conciertos en directo. "«Además
de que sean temas que me lleguen a gustar, queremos que la gente se
lo pase bien y poder establecer una buena comunicación con el
público», explica la cantante."La mejor forma de atajar
el camino es encontrando piezas que «den juego para improvisar,
y con los que crear un clima caliente con el público».
Al principio, reconoce, «sí que estuve buscando ciertos
autores», pero luego fueron cayendo en sus manos piezas con las
que fomentar la conexión con el público.
El
Punt, juliol 2001
Revista
Jano nº 1348, 08/06/2000 Albert Mallofré
Según esta exposición apresurada, el éxito
corrió al principio de boca en boca, pero llegó a ser
de dominio públicoy, como no podía ser menos, al final
se ha producido una visita consciente de la artista inesperada a un
estudio formal de grabación de discos. El resultado no se ha
hecho esperar, y el compacto consiguiente ha visto la luz, proyectando
el nuevo Aiguaviva Quartet al ámbito de la concurrencia discográfica.
Con gran fuerza y con notabilísimos resultados. En el sumario,
14 títulos superclásicos, del género que hemos
descrito, y otras tantas demostraciones de tacto y de sensibilidad,
de sentido del ritmo y de una reivindicación muy personal de
la melodía. Afrontando además, con valentía, un
handicap añadido, y es que se administran temas muy oídos,
con precedentes memorables en la voz de múltiples intérpretes
famosos, de modo que este swing togado resulta doblemente robustecido.
Para mayor sorpresa general.
El
Periódico, 26/05/2000 J.A.Cararach
La cantant Araceli Aiguaviva, acompanyada per un sòlid
trio, pren riscos sense complexos en el seu debut discogràfic
i repassa diversos pals jazzístics que van dels estàndards
nord-americans als clàssics brasilers.
La
Vanguardia, 25/04/2000 Redacció
[...] el grupo se caracteriza por la capacidad de improvisación
de sus componentes, así como por su elevada formación
musical.
Diari
de Tarragona, 01/10/1999 Redacció
La qualitat sonora del quartet queda per sobre pràcticament
del be i el mal, [...] La veu de lAraceli destaca pel seu moldeig
clàssic, tallat pel patró dErrol Woiski, que
entre altres li va fer de professor de cant en els seus inicis."Precisament,
Aiguaviva va destapar la seva faceta dintèrpret de jazz
fa només uns anys, de forma bastant tardana tenint en compte
la seva edat (50 anys). Malgrat això, i utilitzant la veu de
lexperiència popular, es pot dir que mai és tard
per aprendre i molt menys quan el talent és innat.
El
9 nou, 07/06/1999 Redacció
Araceli Aiguaviva va acompanyar-se de músics diferents
dels que estaven anunciats; van ser José Reinoso, al piano, Miquel
Àngel Cordero, al contrabaix, i Ramón Díaz, a la
bateria."Malgrat que va començar una mica freda, com el
públic, Araceli Aiguaviva va recrear cada composició i
la seva veu oferia varietat de registres, càlida, sovint, aguda,
a vegades, i sempre amb ritme. Cap al final de la primera part, el públic
sanimava més i començava a seguir el ritme, amb
mans i peus."El repertori dAraceli Aiguaviva inclou swing
clàssic i sintrodueix en el blues un blues va tancar
la primera part , la bossa, el funk i les balades.
La
revista del Vallès, 07/06/1999 Redacció
A la veu característica i personalíssima dAiguaviva,
cal sumar també la participació del pianista granollerí
Ventura, que forma part del quartet i que segueix tocant fort.
El
Periodico, abril 1999
El
Periódico, 22/02/1999 Rafa Julve
Araceli Aiguaviva, que a més a més de ser la directora
artística del cicle actua amb el seu quartet, reconeix que lèxit
ha estat rotund. Quan el cicle va néixer el 1995 era de fulla
caduca: moriria amb lestiu. «No obstant, es va fer una prova
la tardor passada i la resposta va ser excellent. Per això
sha prorrogat fins a lhivern.»
Diari
de Sabadell, 14/04/1998 Carles Cascon
Acostumada a dictar sentència, a la magistrada no li molesta
posar-se de nits en mans dun jurat popular. En realitat, li encanta.
La
Vanguardia, 29/05/1997 Joaquim Roglan
Los grandes Duke Ellington, Cole Porter y George Gerswing marcaron
un hito en la música de este siglo y su señoría
Aiguaviva les aporta una estética original y una recreación
personal acompañada de piano, batería y contrabajo. [...]
pusieron energía y delicadeza a una música que sacude
los areos del Jamboree y la sensibilidad del público. "Una
dama sin toga, vestida de rojo y negro, con un balanceo que invita a
la intimidad, bordó temas que evocan el Harlem Neoyorquino, Georgia,
Nueva Orleans o Bahía. Ramón Díaz con sus solos
de batería, Curro Gálvez en el contrabajo y Joan Díaz
en el piano mejor afinado del jazz que se escucha en Cataluña
acompañaron la voz de una persona que hace olvidar que el poder
judicial es a veces política, economía, escándalo
o error. "[...] antes que una toga hubo y hay una fiel amante del
jazz."Acabó el recital, pero el público apeló
y su señoría Aiguaviva tuvo que interpretar otro blues.
El
Mundo, 28/05/1997 Rafael Vallbona
Araceli agarra el micro, cierra los ojos un instante y se transporta
a la década dorada del swing y de las grandes big bands.
Diario
de Sabadell, 22/04/1997 Redacció
Con todo, la artista logró demostrar un claro talento innato,
modelado con el estudio, para enriquecer con sus atributos vocales las
canciones de Cole Porter o de Duke Ellington.
Diario
de Terrassa, 22/04/1997 Pamela Navarrete
[...] la artista logró demostrar un claro talento innato,
modelado con el estudio, para enriquecer con sus atributos vocales las
canciones de Cole Porter o de Duke Ellington.
El
9 nou, 18/04/1997 Redacció
Araceli es recolza, en les seves interpretacions, en el trio format
per Joan Díaz al piano, Ramón Díaz a la bateria,
i Curro Gálvez al contrabaix. En conjunt, formen un quartet molt
enèrgic però que no deixa de destacar matisos amb tota
la delicadesa necessària.
©
2019 Araceli Aiguaviva
Termes i
Condicions |